HOGYAN kezdj el csoportot építeni?

Amennyiben szeretnél ti is jó kis kiegészítő jövedelmet, vagy többet, érdemes elgondolkozni a saját csoport építésén. Ha eldöntötted, akkor az alábbi lépéseket követve tudod elkezdeni 😊 de a legfotosabb, hogy előtte, egyeztess a szponzoroddal erről.

1. Keresd meg a szponzorod és kérj tőle tanácsot
2. Lépj be adok-veszek csoportba ahol engedik az online munka hirdetést, MLM-es csoportokba, online és álláskeresős csoportokba
3. Írjatok szöveget és egyeztesd a szponzoroddal.
4. Add fel a hirdetésedet, naponta hirdess, min 20 csoportban
5. Jelentkezőket lásd el megfelelő információval
6. Regisztráció
7. Csoportokba tedd be, infokkal lásd el, majd chat
8. Segítsd az első megrendeléséhez, vagy az üzletépítés megkezdéséhez

SZPONZOR link készítése a csatlakoztatáshoz!
Az xxxxx helyére irjátok a számotokat és kész 😃

Javasolt munkamenet az új kollégákkal

1. Kérdezd meg az új kollégádat, hogyan szeretne dolgozni? Katalógusból, FB-n, mind 2 ? Érdekli e az üzleti része?
• A válasznak megfelelően tájékoztasd a forgalmazási formákról, az online és papír katalógusról stb. a katalógus áráról! Arról, hogyan építhet sikeresen üzletet.
2. Léptesd be az info csoportokba, vagyis ide, a termék tapasztalatosba és a független képviselői csoportba is.
• tájékoztasd erről is, hogy hová kerül és miért. Mik vannak ott, amire szüksége lehet.
• teggeld a fontos infóknál! Ne az összesnél, a FONTOSNÁL!
3. Add át a megrendeléssel kapcsolatos tudni valókat, mennyiért érdemes rendelni, kiszállítás, pontok.
4. Tájékoztasd őt a 2 programunkról: Könnyű és prof startról melyik miért jó neki! Hangsúlyozd, hogy nem kötelező csak ajánlott.
5. Léptesd be a chatbe. Mond el neki miért.
6. Javasold, hogy nézzen szét, ismerkedjen meg a termékekkel és utána kezdjétek a munkát el!
7. Ne felejtsétek el, pár nap múlva megkeresni, megkérdezni van e kérdése, felajánlani a segítségeteket ez FONTOS!
8. Az első megrendelést együtt hozzátok össze, segítsd hozzá, ez lesz az első sikerélménye, ami a pályán is tartja!

Lehetséges hibák

• azonnal minden info rá van nyomva, a felesleges is. Bekerülnek vagy 100 csoportba. Ez hirtelen sok, és ijesztő. Nem baj, ha nem félórán belül kap meg mindent, nem baj, ha egy munkatársat 2 napig infozól! A lényeg, hogy mindent átadj és tanítsad! 
• automatikusan csoportot csináltatni. Nem kell, döntse el hogyan mit, mutassátok meg, hogyan működik, tanítsd meg posztot írni! Ismerje meg a termékeket, aztán jöhet a csoport!
Ezt mindig mutassátok meg az új kollégáknak és azoknak is akik most kezdenek el üzletet építeni!

Hogyan írj sikeres Facebook hirdetéseket?

A meggyőző Facebook hirdetés megírása általában kihívástjelent. Ez egy olyan készség, amely időt és sok gyakorlást igényel.
1) A CÍMSOR – ELSŐ SOR – A HIRDETÉS LEGFONTOSABB RÉSZE.
A címsornak meg kell állítani a nézelődőt, és el kell érnie, hogy folytassa a hírdetés olvasását. Ugyanúgy működik, mint az újság vagy magazin első oldalán található címsor. A cél az, hogy elegendő kíváncsiságot teremtsen számukra, és elolvassák. A címsorból megállapíthatónak kell lennie, hogy pontosan kiknek szól, ki a te célközönséged. Ezért használj olyan szavakat amik megérintik a te közönségedet!
pl.”kevés a bevételed?” “Neked kitart a fizetésed hóvégéig?” Te is szeretnél dupla fizetésd de nem tudod hogyan?” “Jövedelem kiegészítés otthonról”
A) A CÍMSOR 4 FUNKCIÓJA:
(1) Megragadja a figyelmet
(2) Kommunikálja azt amit keres az olvasó
(3) Tovább vezeti az olvasót a következő szintre
(4) Megragadja a figyelmet
Az emberek nem olvassák el azokat a hirdetéseket, amelyek nem érdekesek! Mindig keresnek valamit, amit neked meg kell tudnod adni. Ha valaki meglátja a hirdetésed, azt fogja kérdezni, magában: segít ez a helyzetén? Miért jó neki ha téged meghallgat? Mi az előnye?
Tehát ez az első lehetőséged befolyásolni az érdeklődöket!
2) A SZÖVEGTÖRZS – A HIRDETÉS SZÖVEGE – A HIRDETÉS MAGJA.
Ez az a hely, ahol „eladod magadat – a lehetőségedet”. Ha nem sikerül megszerezned az érdeklődök figyelmét, akkor semmi mást nem fognak elolvasni. Ezért érdemes valami olyannal kezdeni, amivel könnyen azonosulnak. pl. tegyél fel olyan kérdést, amit átéreznek amivel tudnak azonosulni és megragadja a figyelmüket és elegendő érdeklődést váltson ki belőlük a tovább olvasáshoz. Ez lehet akár a te történeted is, mintha mesélnél, és inkább hasonlítson egy személyes posztra, mintsem egy hirdetésre.
A) MONDJ OLYASMIT, AMIT SZÍVESEN TOVÁBB OLVASNÁNAK.
pl. „gondoltál már arra, hogy napi páróra munkával menyit kereshetnél?”
B) MUTASD MEG NEKIK, HOGY MIT ADSZ, HOGY MILYEN LESZ AZ ÉLETÜK EZEKKEL AZ ELŐNYÖKKEL
pl. „nem lesz többé gond egy nyaralás, vagy váratlan kiadás”. De használhatsz tényeket és konkrétumokat, te mit kaptál mi a tapasztalatod pl. „ félre tudok tenni, nem gond a nyaralás mióta itt dolgozom……”
C) CSELEKVÉSRE VALÓ FELHÍVÁS – TEHÁT HA ÉRDEKLI, MIT TEGYEN. EZ LEGYEN KÖZVETLEN ÉS EGYÉRTELMŰ.
pl. „ha érdekel mivel foglalkozom, kérd a tájékoztatómat a poszt alatt”.
DE kiválthatsz belőlük érzelmeket is, akár egy sürgető érzést pl. „csak ma” „jelentkezz most” „ne habozz”.
Összefoglalva a jó hirdetési szöveg 4 legfontosabb eleme:
1) FIGYELEM
2) ÉRDEKLŐDÉS
3) VÁGY
4) CSELEKVÉS
Csatolhatsz képet is de nem mindegy milyet!
3) A KÉP – EZ AZ A RÉSZ, AMELY MEGRAGADJA AZ ÉRDEKLŐDÖK FIGYELMÉT, ÉS MEGÁLLÁSRA KÉNYSZERÍTI ŐKET, HOGY ELOLVASSÁK A SZÖVEGEDET.

Egyrészt használj olyan képet, amely fényesnek hat. A fényes képek pozitívérzést keltenek az emberekben, és érzelmileg felébresztik őket. Tudományosan is bizonyított, hogy az emberi agy először az élénk színeket észleli. Az emberi képek, különösen azok, amik egyenesen rád néznek, igen hatásosnak bizonyulnak. Ezen kívül érdemes olyan képeket is tesztelni, amelyekről nem ordít, hogy ez egy hirdetés. A Facebook algoritmusa annyira kifinomult, hogy felismeri a képeken szereplő tárgyakat, embereket és sokszor előnyben részesíti azokat, ahol boldog embereket és vidám színeket talál. Nagyon népszerűek a tengerparti képek, háttérben napsütéssel.
Remélem segítettem!

Ehhez kapcsolódó dolgok amik az INFO csoportban is megtalálhatóak

Van amit csak kifejezetten a facebookon érhetsz el, mert ide nem lehet feltölteni. Csak egy kattintás és olvashatsz is.